«Раніше людина не могла достукатися до влади. Зараз вона з 100% гарантією достукається до Уряду. Але важливо, щоб ми взяли персональну відповідальність за захист людини», - підкреслила Глава Уряду.
Прем’єр-міністр зауважила, що кожне міністерство повинне надати Міністерству праці та соціальної політики електронну адресу, куди будуть надходити всі звернення з Соціального контактного центру. Крім того, у кожному міністерстві має бути сформована група працівників на чолі з заступником міністра, яка безпосередньо займатиметься зверненнями громадян. «До цих звернень потрібно відноситися так, наче ваші діти звернулися, чи ваші батьки, чи друзі», - підкреслила Юлія Тимошенко.
Крім того, Глава Уряду доручила Міністерству внутрішніх справ створити групу швидкого реагування, яка перевірятиме інформацію, що надходитиме до центру, щодо корупційних дій, зокрема, хабарництва.
Юлія Тимошенко зазначила, що через два тижні Уряд на своєму засіданні заслухає попередню інформацію міністерств щодо реагування на звернення громадян в контактний центр.
За словами Прем’єр-міністра, відкриття телефонного центру - це не піар-кампанія, а справжня допомога людям: «Якщо сьогодні громадяни отримають надію на вирішення питань, які не вирішувались десятки років, це вже буде великий крок назустріч людям і громадам».
Крім того, за ініціативи Прем’єр-міністра, урядовці прийняли рішення додатково виділити Соціальному контактному центру 15 млн. грн. для збільшення його потужностей, а, зокрема, для закупівлі необхідного обладнання та для найму більшої кількості працівників.